• 45 perc aerob munkavégzés
  • izmok erősítése,
  • farizom gyilkos edzés,
  • zsírégetés, állóképesség fejlesztése
  • új mozgásforma mindenkinek kortól,nemtől függetlenül,
  • túlsúlyosok s kismamák is végezhetik,
  • könnyen követhető lépéskombinációk,
  • egész testre kiterjedő hatékony alakformálás,
  • elképesztő zsírégetés,
  • kiemelkedő állóképesség fejlesztés,

A gyaloglás jótékony hatásai:

  • csökkenti a zsírtömeget,
  • növeli a csontsűrűséget,
  • növeli az izomerőt és az izomtömeget, ezáltal szép tónusos formás combod s popsid lesz 🙂
  • erősíti a szívet és az érrendszert,
  • javítja a tüdő és a légzés hatékonyságát.

Az egyik legkevésbé sérülésveszélyes sport, mivel gyalogolni mindenki tud, a futás ezzel szemben sokkal több kockázattal járhat, nem végezheti mindenki, például túlsúlyos, vagy porckopással, ízületi problémákkal küzdőknek nem ajánlott.

WALKenergie gyaloglópad:

Az edzőtermi futópad és a WALKenergie gyaloglógépek közti különbség, hogy nem elektromosak, hanem mechanikusak. Dőlésszöge 27 fok, / képzeletben egy hegyi túrára viszlek fergeteges hangulatban/ 😉 :). A nagyobb ellenállás fokozásával az edzés nehézségét növelhetjük. A manuálisan szabályozható a terhelés, az edzésen valódi gyaloglást tesz lehetővé, hiszen az utcán sem az út fut alattunk, hanem mi toljuk el magunkat a talajtól. Így nem az edzést végző személy függ a gép gyorsaságától, hanem a gép alkalmazkodik a vendég kondíciójához.

  • manuálisan állítható ellenállás szabályozó gomb
  • a gyaloglógépen a gyakorlatok könnyen követhető lépéskombinációkból
  • változatos alaplépésekből összeállított, mindenki számára, kortól, nemtől, testsúlytól függetlenül könnyen elsajátíthatók.

Úgy lehet haladni a gépen, hogy a gyalogló saját izomerővel tolja hátra a lábait, így nagyon hatékony az edzéseredmény. A vendégek már az első órán megismerkednek a helyes lépéstechnikával és a helyes testtartással. Az óra 45-50 perces „menetelés” edzői irányítással, különböző tempójú zenéket követve, váltakozó intenzitással, az intenzitásnak megfelelő gyakorlatokkal és lépéskombinációkkal. Természetesen az edzés végén a hasizom és a nyújtás sem marad el. 🙂

 

GYERE EL , PRÓBÁLD KI , és biztosra veszem hogy WALKenergie függő leszel 🙂 😉